The Simpsons Movie

Features, Shorts, Live-Action and Direct-To-Video
Post Reply
AV Forum Member
AV Forum Member
Posts: 5103
Joined: September 1st, 2006
Location: Nevermore

Post by Daniel » December 28th, 2006, 7:13 pm

Yeah, I thought it was good for what it was. I mean, it had Gil, so at least it wasn't boring, since he is a bit repetitive "do it for your old pal Gil" :lol:

AV Forum Member
AV Forum Member
Posts: 3845
Joined: May 31st, 2005
Location: Maryland

Post by Meg » December 29th, 2006, 11:11 am

True, I thought Gil was entertaining. :)
New episodes of The Simpsons, return January 7, 2007!
Which is also my 16th birthday! :D

AV Forum Member
AV Forum Member
Posts: 5103
Joined: September 1st, 2006
Location: Nevermore

Post by Daniel » December 29th, 2006, 4:50 pm

How cool Meg!

You couldnt ask for a better present? ;)

AV Forum Member
AV Forum Member
Posts: 7818
Joined: October 25th, 2004
Location: Binghamton, NY

Post by ShyViolet » December 30th, 2006, 9:20 am

Happy birthday in advance! :) Are you going to have a Sweet Sixteen party? :wink:
"That’s right, folks, it’s gonna be a Meg episode, stick around for the fun.
Here’s the clicker...no one’d blame ya.”

AV Forum Member
AV Forum Member
Posts: 213
Joined: October 4th, 2006
Contact:

Post by Groaning » December 31st, 2006, 6:46 am

ShyViolet wrote:Happy birthday in advance! :) Are you going to have a Sweet Sixteen party? :wink:
Maybe she'll get an episode of MTV's Super Sweet Sixteen.
That would be sooo awesome. :roll:
:wink:
[img]http://www.pixarplanet.com/images/rat.jpg[/img]

AV Forum Member
AV Forum Member
Posts: 3845
Joined: May 31st, 2005
Location: Maryland

Post by Meg » December 31st, 2006, 10:51 am

MTV scares me :shock:


I'm planning on doing something for my birthday, probably see a movie or something...I'm thinking Charlottes' Web or Night at the Museum.

AV Forum Member
AV Forum Member
Posts: 213
Joined: October 4th, 2006
Contact:

Post by Groaning » December 31st, 2006, 1:19 pm

January 7th, here we come! ;)
[img]http://www.pixarplanet.com/images/rat.jpg[/img]

User avatar
Animated Views Admin
Animated Views Admin
Posts: 18589
Joined: October 22nd, 2004
Location: London, UK

Post by Ben » January 1st, 2007, 3:02 am

Night At The Museum!! :)

AV Forum Member
AV Forum Member
Posts: 3845
Joined: May 31st, 2005
Location: Maryland

Post by Meg » January 1st, 2007, 2:48 pm

I dunno...Charlotte's Web has gotten better reviews...But I've wanted to see NatM since I heard about it. Choices, choices...

User avatar
Animated Views Admin
Animated Views Admin
Posts: 18589
Joined: October 22nd, 2004
Location: London, UK

Post by Ben » January 1st, 2007, 5:33 pm

Ben wrote:Night At The Museum!! :)
I second that. :)

AV Forum Member
AV Forum Member
Posts: 289
Joined: December 19th, 2006
Location: Stealing cheese from the kitchen...
Contact:

Post by Mitch » January 1st, 2007, 6:03 pm

I am not a Simpsons fan at all, but I did see the new trailer along with Night at the Museum, like you said Ben -- and I have to admit, it was pretty funny. ;)

Ben - Ha! "I second that." That made me laugh. :lol:
"Welcome to hell." - Skinner

AV Forum Member
AV Forum Member
Posts: 5103
Joined: September 1st, 2006
Location: Nevermore

Post by Daniel » January 1st, 2007, 6:10 pm

Not a Simpsons fan at all? :shock:

Btw, which trailer was it?

AV Forum Member
AV Forum Member
Posts: 289
Joined: December 19th, 2006
Location: Stealing cheese from the kitchen...
Contact:

Post by Mitch » January 1st, 2007, 6:14 pm

Nope -- I hate the series. Although, I have to admit that I did see some snippets of a couple of episodes, and I did laugh pretty hard. :lol:

And the trailer? It was the one of Homer trying to hammer a nail into his roof, but failing each time. :P
"Welcome to hell." - Skinner

AV Forum Member
AV Forum Member
Posts: 5103
Joined: September 1st, 2006
Location: Nevermore

Post by Daniel » January 1st, 2007, 6:26 pm

I love the series! I've seen all 350+ episodes, but that's your opinion, I respect it ;)

I saw that trailer the other day, haha, poor Homer. :) Have you seen the Superman t-shirt one? That's a funny one :lol:

AV Forum Member
AV Forum Member
Posts: 289
Joined: December 19th, 2006
Location: Stealing cheese from the kitchen...
Contact:

Post by Mitch » January 1st, 2007, 6:38 pm

Wow -- there's 350+ episodes? My gosh -- you are dedicated! Heheh -- well, I respect all of you guys' opinions, as well. We all like what we like. ;)

And yeah, I saw the "Superman t-shirt" teaser. Hilarious. :lol:
"Welcome to hell." - Skinner

Post Reply